Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2008 13:09 - Футбол и съдийство-има ли ги в България?
Автор: vanex Категория: Спорт   
Прочетен: 1731 Коментари: 0 Гласове:
1



image
Преди 6 години изкарах курса за футболни съдии. вирих в продължение на 4 години по стадионите в Пловдив и областа- във всички възрастови групи. По принцип се очаква след 4-5 години по аматьорските групи да се изкачиш в йерархията. Това при мен не се получи- за голямо съжаление. Казвам голямо, защото още като дете исках да съм футболен съдия. Причините да не свиря в професионалния футбол- няма да ги казвам. те за всички са ясни-нямаш ли си чичо владика-няма кой да те пусни в големия футбол.Така се и получи...Сега ходя да свиря по частни турнири за мини-футбол,но тръпката и изживяването не е като официален мач на голям терен :(. Това, че не свиря мачове още ми тежи, но си казвам-такава е била Божията воля. А още повече ме заинтругува писмото на един международен съдия. То дава отговор и на моите въпроси защо не продължих в професионалния футбол.предоставям го и на вас....само ще допълня- РИБАТА МИРИШЕ ОТ КЪМ ГЛАВАТА...

Писмото на Христо Ристосков, отправено до Боби Михайлов.

На вниманието на президента на Българския футболен съюз г-н Борислав Михайлов,
обяснения от г-н Христо Ристосков, международен футболен съдия.

Уважаеми г-н Президент на БФС,
от доста време обмислям да се оттегля от ръководенето на футболни срещи в знак на протест срещу водената политика от председателя на СК (съдийската комисия - б.р) Борислав Александров. Считам, че същият има тенденциозно отношение към мен и освен това през изминалия шампионат на два пъти се опитва да ми влияе в телефонни разговори, които мога да предоставя, за развоя на някои футболни срещи, намесвайки и вашето име. Аз обаче не се поддадох. Напротив, ръководих по съвест и тогава започнаха проблемите. Освен това членът на Изпълкома на БФС Иван Леков се опитва да ме изнудва, което също мога да докажа, обещавайки ми място в по-горна група в ранглистите на УЕФА, като афишираше лоби в съдийската комисия. Считам за мой дълг да запозная съдийската администрация на УЕФА с гореспоменатите случаи, като им предоставя необходимите доказателствени материали, за да се предприеме разследване по този случай, с цел да се опази феърплея във футболната игра.

За себе си мога да кажа, че имам 90 мача в А Професионална футболна група, 40 за Купата на България, един финал, 8 полуфинала и 40 мача в Б група. За всичкото това време съм се стремял да бъда винаги обективен, но не винаги се е получавало. Имам 22 официални международни мача, като в нито един от тях не съм получавал ниски оценки, които да подлежат на наказание. Дори напротив - всичките ми доклади са били позитивни.

Искам да се оттегля достойно от съдийството, като не желая да бъда унижаван от човек, който няма у себе си и капка човешки добродетели. Желая да се запозная официално с вашето становище по този случай, преди да оповестя тази декларация с моето решение чрез БТА, Ройтерс и BBC.

Накрая бих искал да задам няколко въпроса чрез вас до председателя на съдийската комисия:
1. Колко съдии е създал и колко съдии е затрил?
2. Колко години получава пари от БФС да обучава съдии и на какво ги научи?
3. Защо президентът на Рилски спортист Юри Галев казва, че е дал пари на Александров, а не на някой друг?
4. Подхлъзнал ли се е или падна по стълбите в Кюстендил?
5. Обажда ли ми се миналата година преди мача Берое - Спартак (Вн) и искаше ли от мен гостите да победят, за да се облагодетелства трети отбор?
6. Продава ли дискове на УЕФА, които са със запазени права и на какво основание?
7. На какво основание изпрати сина си да завърши курсове за методист в Лондон?
8. Има ли ден в изпълнения му с падения живот, в който да не е лъгал?
9. Бил ли е част от репресивния апарат на Народната милиция и следил ли е кротките миряни, които ходят да се черкуват в онези времена?
10. Вярващ човек ли е?... image



Тагове:   България,   футбол,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanex
Категория: Новини
Прочетен: 904487
Постинги: 134
Коментари: 472
Гласове: 6200
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031